dimecres, 10 d’octubre del 2007

ADZERTIG Nº 3



Encetem la setmana amb un Adzertig recent sortit del Fornoshop (...) !
Context Adzertig nº 3: Després de la dolorosa derrota en les eleccions presidencials del 2000, aquest demòcrata americà obrí una petita taberna a l'est de Wisconsin ( aquesta dada no té cap rellevància en el sentit global del adzertig, però queda bé...). La taberna es convertí en un cau de camioners amb bigoti i gorra de reixeta, on ofegaven les penes amb tot tipus de combinats, xupitos i barreges inimaginables!

En la foto veiem com un d'aquestes ànimes en pena demana al nostre amic ecologista un d'aquests brebatges. Aquest cop: fruits secs amb anís!

4 comentaris:

Eric Alarcón ha dit...

Al Gore, pasas con Mary!!
Primer he pensat en anís del mono, he intentat buscar algo amb 12 monos...fins que he pensat en al gore pasas con mono! pero no pegava massa i googlejant una mica he descobert que mary és una marca de anis que desconeixia! Weno aquí teniu el camí cognitiu que he seguit, profunditzant en el pou de absurditats del encefal!

Per cert, sabieu que l'escrot té 7 capes, 2 de elles musculars?

xuriguera ha dit...

Marie Brizard (Una mica cutre lo de les botelletes 2d girant...

D'aquí lo dels carajillos de "maria".

Eric, m'has esgarrat la nit, jo que esperava passar el vespre tot resolent l'adzertig i mirant Muchachada Nui!... el comptador de comentaris em temptava a mirar...

Per cert, és una mica tard, però l'altre dia vaig anar a tractar les emulsions fotogràfiques per tal de fer visibles les imatges latents del meu carret i... Tinc fotos de Punta Cana!

Eric Alarcón ha dit...

Osti ara me fas sentir malament...es que de la emoció de desxifrar el meu primer adzertig...jo...

jeje, ostia, encara no he vist mai Muchachada Nui, demà ho miraré, que crec que ho fiquen al youtubé (llegir amb accent gañan).

Estic impacient per captar la llum que reflecti sobre les meves pupiles gustatives una imatge puntacanil.

xuriguera ha dit...

Doncs no estiguis tan impacient... Normalment acabo fent fotos de l'indret i no hi solen sortir la gent del meu voltant ni myself. Punta cana... nova ser una excepció.

De totes maneres, ja compartiré les imatges.

(Fredderick Klamstein, Amy Klamstein, Angela-Lansbury Klamstein, Junior Klamstein, Todos ellos son los Klamstein! Y sus tribulaciones)